Keyword Research

Keyword Research

Το πρώτο και θεμελιώδες βήμα κάθε καμπάνιας, είτε σχετίζεται με την προώθηση ιστοσελίδων SEO είτε με τη διαφήμιση Google AdWords, ξεκινά από την έρευνα για λέξεις κλειδιά (keywords) και φράσεις (key-phrase) σχετικές με την αγορά που απευθύνεται κάθε διαδικτυακή επιχείρηση.

Τι είναι οι λέξεις κλειδιά;

Οι λέξεις-κλειδιά είναι το συστατικό μιας επιτυχημένης ή αποτυχημένης Search Μarketing καμπάνιας καθώς λειτουργούν ως «Πυξίδα» με το να κατευθύνουν και να οδηγούν την επιχείρηση στο επιθυμητό αποτέλεσμα όπως η αύξηση της επισκεψιμότητας της σελίδας (traffic), η αύξηση της φήμης της επιχείρησης (brand reputation) και η αύξηση των πωλήσεων (sales conversions).

Το λένε οι αριθμοί!

Πολλές φορές πιστεύετε ότι γνωρίζετε ποιες είναι οι λέξεις και οι φράσεις που αναζητούν οι χρήστες στη μηχανή αναζήτησης της Google, καθώς γνωρίζετε πολύ καλά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Η διαδικτυακή πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική! Ο σωστός τρόπος για να εντοπίσουμε τις λέξεις κλειδιά που παρουσιάζουν ενδιαφέρον, από άποψη αναζητήσεων, μπορούν να βρεθούν μόνο με τη μεθοδική χρήση των κατάλληλων εργαλείων.

Η εμπειρία μας καθώς και οι διάφορες μελέτες που έχουν διεξαχθεί από τα μεγαλύτερα websites του εξωτερικού (Search Engine Land, Search Engine Journal) αποδεικνύουν ότι η έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά της αγοράς (niche) που δραστηριοποιείται μια επιχείρηση είναι το θεμελιώδες  βήμα για μια επιτυχημένη ή αποτυχημένη διαδικτυακή καμπάνια. Μια λάθος στόχευση  θα έχει ως αποτέλεσμα τη δαπάνη κάποιων χιλιάδων ευρώ καθώς και μεγάλη χρονική καθυστέρηση. 

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω το Keyword Research είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την προώθηση ιστοσελίδων SEO στα οργανικά αποτελέσματα καθώς και την προώθηση στα πληρωμένα αποτελέσματα (Google AdWords). Τα σωστά keywords θα μας επιφέρουν τον όγκο επισκεψιμότητας που επιθυμούμε, ανάλογα με τους στόχους και το πλάνο μάρκετινγκ κάθε επιχείρησης.

Ζητήστε μας προσφορά!

για Μελέτη & Έρευνα των Keywords