DISPLAY
ADVERTISING
To Display Advertising ήρθε να καλύψει το κενό των χρηστών που δαπανούν αρκετό χρόνο στο διαδίκτυο διαβάζοντας νέα, ψάχνοντας να αγοράσουν κάτι ή λαμβάνοντας ενημέρωση για ένα θέμα.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή λοιπόν, με πολλούς & διαφορετικούς τρόπους (κείμενο, εικόνα ή διαδραστικό banner), έρχεται να τραβήξει την προσοχή των χρηστών και να τους κάνει να μεταφερθούν σε μια άλλη ιστοσελίδα,…στην δική σας!
Με το
Display Advertising
υπάρχει δυνατότητα να στοχεύσουμε:
- Σε συγκεκριμένες σελίδες σχετικές την αγορά που δραστηριοποιείστε
- Σε συγκεκριμένο κοινό ανά θεματολογία (Topic)
- Σε κοινό με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα (interests)
- Σε κοινό με συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά
- Σε κοινό που έχει εππισκεφτεί έστω 1 φορά την σελίδα σας (Re-marketing)
- Σε κοινό με παρόμοιες συνήθειες και ενδιαφέροντα όπως των επισκεπτών σας
Οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται σε όλες τις συσκευές και σε ένα μεγάλο δίκτυο ιστοσελίδων (σχεδόν στο 90% στο Ελληνικό αλλά και παγκόσμιο διαδίκτυο). Συνεπώς υπάρχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της διαφήμισης σας σε μεγάλα και δημοφιλή websites με χαμηλό κόστος στα οποία θα σπαταλούσατε χιλιάδες ευρώ για να διαφημιστείτε απευθείας.
Το ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα όμως του display δεν είναι άλλο από το
Re-Marketing =
Η αλήθεια είναι ότι κυκλοφορεί η φήμη ότι το Re-marketing (οι διαφημίσεις που σε ακολουθούν) είναι αρκετά κουραστικές και επαναλαμβανόμενες χωρίς λόγο!
Σίγουρα όταν τα πράγματα «μπαίνουν σε λειτουργία αυτόματου πιλότου» αυτό συμβαίνει, όμως το έξυπνο και σωστό Re-marketing επιφέρει Θεαματικά αποτελέσματα που είναι δύσκολο να τα επιτύχουμε με άλλη μέθοδο display advertising
Ερευνητική διαδικασία
DISPLAY advertising
Τα βήματα που ακολουθούμε για μια επιτυχημένη Display Καμπάνια!
Σκιαγράφηση της Αγοράς – Market Analysis | |
|
|
Χάραξη Στρατηγικής– Business Strategy | |
|
|
Στήσιμο Καμπάνιας & Διαφημίσεων | |
|
|
Βελτιστοποίηση – Παρακολούθηση | |
|
|
Διεξαγωγή Στατιστικών – Reporting | |
|
