Google Analytics

και μετά;

Η πλειοψηφία των χρηστών που έχουν μια ιστοσελίδα (για να μην πούμε όλοι) χρησιμοποιούν το πιο γνωστό και δωρεάν εργαλείο της Google, το Google Analytics για να μετρήσουν την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας τους. Το GA μπορεί να τοποθετηθεί πολύ εύκολα σε μια ιστοσελίδα είτε με την τοποθέτηση του κώδικα σε όλες τις σελίδες ενός site (tracking code)  είτε κάνοντας copy -paste το UA ακόμα και από έναν μη προγραμματιστή.

Τα προβλήματα όμως ξεκινούν μετά, καθώς οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων δε γνωρίζουν τη χρήση των Google Analytics και με ποιο τρόπο να ερμηνεύσουν τα νούμερα και όλα τα δεδομένα που εσωκλείονται μέσα στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η αλήθεια είναι ότι το εργαλείο δεν είναι τόσο εύκολο καθώς όσο μεγαλώνουν οι ανάγκες μιας επιχείρησης, αντιστοίχως αυξάνονται και οι δυνατότητες της πλατφόρμας. Τα δεδομένα που μπορεί να αντλήσει ένας χρήστης από μια ιστοσελίδα μπορεί να χρειαστούν εβδομάδες μελέτης και ανάλυσης.
Παρ΄ όλα αυτά κάθε εργαλείο θα πρέπει να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης και να αξιολογούνται τα δεδομένα που την ενδιαφέρουν.

 

Εταιρεία Google Analytics & Συμβουλευτική Ανάλυσης Δεδομένων

Στην Think Tank αναλαμβάνουμε να σετάρουμε το google analytics είτε στην απλή του μορφή, είτε για Ηλεκτρονικό κατάστημα και να σας προσφέρουμε συμβουλευτική στον τρόπο ανάλυσης δεδομένων, να αντλήσουμε ευκαιρίες, να δούμε πως τρέχουν οι διαφημίσεις και ποια είναι η σχέση κόστους – απόδοσης σύμφωνα με τους στόχους (Goals) που θα ορισθούν.