Μέσο για διαφημίσεις?
To online marketing εξελίσσεται ραγδαία έτσι εξελίσσεται πλέον ο χρήστης που λαμβάνει σωρεία πληροφοριών άμεσα μέσω internet.
Ένα πολύ δυνατό μέσο που παρέχει πληροφορίες με οπτικό ακουστικό τρόπο είναι το Youtube!
Η Google το «μυρίστηκε» σχετικά νωρίς και το εξαγόρασε το 2006 έναντι $1.65 δις.
Μέσα στο
YouTube πλέον με τα σημερινά δεδομένα ο
χρήστης ξοδεύει αρκετό χρόνο μέσα στην ημέρα για
- Να δει την αγαπημένη του σειρά (είναι το house of cards ή το breaking Bad)
- Να ακούσει την αγαπημένη του μουσική και να φτιάξει playlists
- Να δει reviews για ένα προϊόν που θέλει να αγοράσει
- Να δει ένα διαφημιστικό video μιας επιχείρησης
- Να επικοινωνήσει σχολιάζοντας ένα video
Και για αρκετούς ακόμη λόγους καθώς δικαίως θα μπορούσαμε να μετονομάσουμε το youtube ως Τη μελλοντική TV
Μέσα λοιπόν σ’ αυτό το εργαλείο η Google φρόντισε να εκμεταλλευτεί κάθε σημείο του και να προβάλει διαφημίσεις πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και δίπλα σε κάθε Video.
Τρόποι διαφήμισης στο YouTube
Display Ads
Διαφημίσεις που εμφανίζονται δίπλα στο video.
Overlay Ads
Διαφήμιση που εμφανίζεται στο 20% του video κατά την διάρκεια της προβολής του.
Skippable Ads
Διαφημίσεις με μορφή video που εμφανίζονται πριν ξεκινήσει το κανονικό video και έχει την δυνατότητα ο θεατής να κάνει skip μετά από 5 δευτερόλεπτα.
Non-skippable ads and Long, Non-skippable ads
Διαφήμιση με video χωρίς την δυνατότητα του skip. Οι χρήστες βλέπουν ολόκληρη την διαφήμιση διάρκειας 15 δευτερολέπτων.
Midroll Ads
Διαφημίσεις κατά την διάρκεια των video. Ισχύει μόνο για video τα οποία είναι διάρκειας 15 λεπτών και άνω.
Bumper Ads
Διαφήμιση σύντομη διάρκειας 6 δευτερολέπτων χωρίς την δυνατότητα του skip.