Take A Tour.. Before Tour

Το case study που ακολουθεί παρουσιάζει αναλυτικά την βελτίωση και ανάπτυξη της ιστοσελίδας www.takeatour.gr στα οργανικά αποτελέσματα. To SEO αποτελεί τρόπο σκέψης, είναι μια φιλοσοφία και όχι μια τεχνική «εξαπάτησης» των μηχανών αναζήτησης.

Η μελέτη αναλύει την πορεία του Ταξιδιωτικού, Ενημερωτικού οδηγού Take A Tour στα αποτελέσματα αναζήτησης του google.gr.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η αγορά του travel τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε τοπικό επίπεδο αποτελεί μια από τις πιο δύσκολες αγορές του internet marketing και στα οργανικά και στα πληρωμένα αποτελέσματα.

Στην ιστοσελίδα έγιναν όλες οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες για να βελτιστοποιηθεί σε επίπεδο on Site SEO όπως σε Τίτλους, περιγραφές, περιεχόμενο, εικόνες καθώς και σε επίπεδο πραγματικού και φυσικού Link building.

Τέλος ιδιαίτερη έμφαση δώσαμε στην αύξηση της εμπειρίας του χρήστη και στον τρόπο που  παρουσιάζεται η πληροφορία στους επισκέπτες

Το «Ταξίδι» του SEO ξεκινά!

Προφίλ Επιχείρησης

To Take A Tour, www.takeatour.gr είναι ένας δωρεάν online Τουριστικός οδηγός που έχει ως στόχο να βοηθήσει τους χρήστες όσον το δυνατόν καλύτερα προσφέροντας τους, πλήθος χρήσιμων πληροφοριών για την πόλη που έχουν σκοπό να επισκεφτούν. Επιπλέον ο οδηγός προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες πριν, κατά την διάρκεια και μετά το ταξίδι καθώς προσπαθεί να εκπαιδεύσει – προετοιμάσει όσο καλύτερα γίνεται τον δυνητικό Ταξιδιώτη.

Στόχος

Ο στόχος της σελίδας εξ αρχής ήταν να μην δαπανηθούν χρήματα για πληρωμένες διαφημίσεις με οποιαδήποτε τρόπο σε οποιοδήποτε μέσο (Facebook ads, google ads, banners).

Συνεπώς το SEO και η άνοδος της ιστοσελίδας στα οργανικά αποτελέσματα ήταν «μονόδρομος» με απώτερο σκοπό την απόκτηση πιστών και αφοσιωμένων επισκεπτών.

Ανταγωνισμός

Ο Ανταγωνισμός στον Τουριστικό κλάδο τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε εγχώριο επίπεδο είναι πολύ ισχυρός. Ο ανταγωνισμός συνήθως πηγάζει από διάφορες κατηγορίες καθώς δεν είναι μόνο ο άμεσος ανταγωνισμός

Οι Βασικότερες κατηγορίες Ανταγωνιστών είναι:

Συνεπώς καθιστά το project ακόμα πιο δύσκολό και απαιτητικό και την πρόκληση ακόμα μεγαλύτερη

SEO From Scratch

Η ιστοσελίδα ήταν εντελώς καινούργια και δεν είχαν γίνει ενέργειες SEO συνεπώς έπρεπε να χτίσουμε από την αρχή το SEO της σελίδας.

Ενέργειες

  • Έγινε μελέτη & ανάλυση για το πως η μηχανή αναζήτησης βλέπει την ιστοσελίδα www.takeatour.gr
  • Έπειτα ξεκίνησαν βελτιστοποιήσεις σε παράγοντες που έχουν να κάνουν με τις αλλαγές πάνω στην ιστοσελίδα On Site SEO.
  • Δώθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα στο μοναδικό και πρωτότυπο περιεχόμενο και στον τρόπο που μπορεί να γίνει viral η σελίδα. Εξάλλου αυτά προστάζει η «Google» Βέβαια δεν αρκεί μόνο να είναι μοναδικό το περιεχόμενο αλλά και ελκυστικό και ενδιαφέρον.
  • Τεχνικός έλεγχος (Website Audit) σε παραπάνω από 100 παράγοντες σύμφωνα με τους Αλγόριθμους της Google & τις τελευταίες αλλαγές που παρακολουθούμε από το ίδιο το blog της.
  • Δημιουργία ποιοτικών εισερχόμενων συνδέσμων (travelling.gr, Wikipedia, Vodafone.gr, huffingtonpost, time out, crete news)

Η Άνοδος

Οργανική Επισκεψιμότητα σημαίνει κίνηση στον ιστότοπο και το Πραγματικό SEO σημαίνει άνοδος όχι σε 1 και 2 λέξεις αλλά στην άνοδο ολόκληρης της ιστοσελίδας.

Ενδεικτικές λέξεις που ανέβηκε η ιστοσελίδα και οι κατατάξεις τους στο google.gr

Λέξεις, Φράσεις και οι κατατάξεις στο google.gr

  • Ρώμη: 4η θέση
  • Λονδίνο Ταξιδιωτικός Οδηγός 1η θέση
  •  Ρώμη Αξιοθέατα: 4η θέση
  • Τσέχικη Μπύρα 1η θέση
  • Βουδαπέστη Αξιοθέατα: 4η και 5η θέση
  • Λισαβόνα 4η θέση
  • Βαρκελώνη Φαγητό: 3η θέση
  • Κωνσταντινούπολη Φαγητό 1η θέση
  • Ψώνια στην Ρώμη 2η θέση
  • Μετρό Βουδαπέστη: 1η θέση

PS: Η Ιστοσελίδα εμφανίζεται σε πάνω από 350 λέξεις στην πρώτη σελίδα

Η Επιτυχία

Όπως θα δείτε και από τα στατιστικά του Google Analytics του πιο έγκυρου στατιστικού προγράμματος της ίδιας της Google, θα παρατήσετε ότι οι οργανικές επισκέψεις αγγίζουν σε ένα μήνα τις 22.000 ένα  υψηλό νούμερο για ένα σχετικά νέο website. Οι οργανικές επισκέψεις είναι η βασική πηγή επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας καθώς δεν έχουν επενδυθεί χρήματα σε διαφημίσεις.

Στατιστικά Επισκεψιμότητας από το Google Analytics

Κλείνοντας την ανάλυση της σελίδας www.takeatour.gr θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η επιτυχία μιας καμπάνιας SEO είναι η απόκτηση πιστών και απευθείας επισκεπτών χωρίς να μπουν στην ιστοσελίδα από άλλο μέσο (social media, άλλη ιστοσελίδα, blog, forum, google κτλ) πράγμα το οποίο πετυχαίνουν μόνο τα πολύ μεγάλα και γνωστά websites. Εμείς εδώ έχουμε επιτύχει την άνοδο των Direct – απ’ ευθείας επισκεπτών σε ένα  ικανοποιητικό νούμερο των 2633 το μήνα για τα δεδομένα της αγοράς και του κλάδου, επισημαίνοντας   ότι δεν δαπανήθηκαν  χρήματα σε διαφημιστικές καμπάνιες Google Ads και Facebook Ads.

Τα οφέλη για το Take A Tour

Το SEO αποτελεί μια μακροπρόθεση επένδυση για μια επιχείρηση καθώς τα αποτελέσματα  δεν είναι άμεσα αλλά έρχονται μετά από πολλούς μήνες σκληρής δουλειάς. Το Take A Tour από την στιγμή που αναρριχήθηκε στην 1η σελίδα της Google οφελήθηκε με διάφορους τρόπους,  καθώς δεν είναι μια ιστοσελίδα που εμπορεύεται κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, αλλά προσφέρει δωρεάν πληροφόρηση σε κάθε είδους Ταξιδιώτη.

  • Αυξήθηκε η καθημερινή επισκεψιμότητα της σελίδα περίπου 650 επισκέπτες / ανά μέρα
  • Αυξήθηκε η Δημοτικότητα της σελίδα καθώς έχει γίνει αναφορά της σελίδας από άλλες μεγάλες σελίδες όπως, Nooz.gr, Travelling.gr, Pinterest
  • Αυξήθηκε η Αναγνωρισιμότητα καθώς έγινε η πηγή πληροφόρησης πολλών νέων επισκεπτών, ενώ η πλειοψηφία αυτών που εισήλθαν στην σελίδα πρώτη φορά έγιναν μόνιμοι αναγνώστες.
  • Έλαβε προτάσεις για εμπορικές συνεργασίες
To Take A Tour σε Αριθμούς